Terceravia + Unió Laurediana + Independents Sant Julià de Lòria fa un balanç molt positiu a l’equador de campanya
La candidatura Terceravia + Unió Laurediana +Independents Sant Julià de Lòria ha fet un balanç molt positiu de la campanya. El candidat de la formació, Josep Majoral, ha destacat que “ens presentem a les eleccions comunals amb molta il.lusió i ganes de treballar”.
Per a Majoral a les eleccions del proper 15 de desembre “cal oferir al ciutadà propostes ben pensades i planificades”.
Terceravia + Unió Laurediana +Independents Sant Julià de Lòria aposta per la coherència i es vol allunyar dels tacticisme polític, “per a nosaltres és molt important arribar a tothom, escoltar els lauredians” ha destacat el candidat a Cònsol Major.
El candidat ha volgut fer èmfasi en que la seva formació creu en el compliment dels compromisos adquirits amb els electors i que “defensarem fermament la transparència i govern responsable, pel bé de totes les persones de Sant Julià”.
La candidatura laurediana portarà a terme una gestió transparent i eficient del Comú de la parròquia, pensant amb una visió econòmica de futur i gran respecte pels interessos de tota la ciutadania