Terceravia + Unió Laurediana + Independents Sant Julià de Lòria reuneix un gran nombre de veïns al Bar Canòlich per recollir les seves inquietuds
La candidatura Terceravia+ Unió Laurediana+ Independents Sant Julià de Lòria ha reunit un gran nombre de veïns per explicar el seu programa electoral. El candidat a cònsol major, Josep Majoral, ha destacat que “la transparència i la proximitat d’aquestes trobades ens ajuden a escoltar els veïns i explicar les nostres propostes”.
Per a Josep Majoral la reunió d’ aquest vespre “ha estat molt productiva, hi hagut molta participació. El nostre equip vol recollir els neguits de la gent i volem fer-ho proper”. El cap de llista de la formació laurediana ha afirmat que les trobades sectorials ajuden a arribar a tothom.